בניו יורק ובירושלים: כינוס השלוחים העולמי של חב"ד

אתר קול חי No Comments on בניו יורק ובירושלים: כינוס השלוחים העולמי של חב"ד

היום נערך בברוקלין שבניו יורק כינוס השלוחים העולמי של חסידי חב"ד, במסגרתו משתתפים אלפי שלוחי הרבי בימי גיבוש ועיון במשנת הרבי ובמהות שליחותם. במרכז הכינוס – תמונת השליחים המסורתי בחזית הבית המיתולוגי – 770. השנה – ברקע המלחמה בארץ, התכנסו אלפי השלוחים בארץ לכנס ייחודי בירושלים במקביל לכנס בניו יורק

צילום: חיים טוויטו
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשל המלחמה בדרום ובצפון, כינוס השלוחים העולמי של חב"ד נערך במתכונת ייחודית. יותר מ-3,000 משתתפים, בהם שלוחים ותומכיהם, שבחרו להשאר בארץ הקודש במקומות השליחות שלהם, משתתפים בכינוס המרכזי המתקיים בניו יורק באצעות שידור ישיר. כינוס זה מתקיים כעת בבנייני האומה בירושלים ומאפשר איחוד בין השלוחים בארץ הקודש לבין חבריהם מכל העולם.

אלפי משתתפי כינוס השלוחים בניו יורק בשירת 'אני מאמין' ברקע הבניין המיתולוגי – 770

play-sharp-fill

בשונה מהשנים הקודמות, הבאנקעט המסורתי שבדרך כלל מתקיים בערב, נערך השנה בשעות הצהריים שעון ניו יורק, כדי לאפשר את האיחוד והמשתתפות של שלוחי ארץ הקודש. כמו כן, תוכן הכינוס הותאם למצב הנוכחי, עם דגש על הבאת דברי הרבי לחיזוק האמונה והביטחון של תושבי ארץ הקודש בזמן אלו.

play-sharp-fill
הכינוס השנה מדגיש את החשיבות של השליחות בתקופות של חוסר וודאות, ומעניק תמיכה רוחנית וחיזוק לשלוחים ולקהילותיהם ברחבי העולם.

במהלך הכינוס התקיימו דיונים והרצאות בין היתר בנושא ההתמודדות עם התגברות האנטישמיות.

אל הבאנקעט הגיעו עשרות שלוחים שנמצאים בשירות מילואים פעיל, וכן שלוחים שפונו עם בני מקום שליחותם באזורי הלחימה.



0 תגובות